poniedziałek, 21 marca 2016

Moje pędzle do makijażu

Od dłuższego już czasu marzyłam o zestawie pędzli którym będę w stanie wykonać pełen makijaż. Do tej pory używałam do wykonywania makijażu 3 pędzli (do pudru/bronzera/różu oraz dwóch rodzajów pędzelków do oczu) oraz swoich rąk do rozcierania podkładu. Jednak ten makijaż nie wyglądał zbyt ładnie i profesjonalnie. Podkład często był źle rozprowadzony co zniechęcało mnie do codziennego wykonywania makijażu. A z drugiej strony wydanie ponad 100 złotych na zestaw którym byłam zainteresowana średnio mi się podobał.
Jako że część mojej rodziny wybrała się na wycieczkę do Chin a dokładniej do Pekinu to postanowiłam wybrać sobie kilka rzeczy które bym chciała bo wiedziałam że tam będzie to dużo tańsze. Padło także na zestaw pędzli do makijażu.
Zestaw składa się z 12 pędzli do których jest dołączone bardzo ładne i praktyczne etui które na pewno sprawdzi się w podróży a także w codziennym przechowywaniu.
A jak sprawują się pędzle? Pierwsze testy mniej więcej połowy pędzli mam już za sobą. Gdy pierwszy raz ich dotknęłam byłam pozytywnie zaskoczona ich miękkością i przyjemnością w dotyku, ponieważ moje wcześniejsze pędzle nie należały do tych najprzyjemniejszych w użyciu.





Po zdjęciach widać już których pędzli używałam. Dokładniej były to pędzle do: podkładu, różu/bronzera, pudru, korektora, cieni oraz brwi. Przepraszam z góry że pędzle na zdjęciach nie są wyczyszczone jednak chciałam żebyście jak najszybciej dostali post ode mnie :) Mam nadzieję że od teraz posty będą pojawiały się już częściej oraz regularnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz