czwartek, 2 kwietnia 2015

Kampania Streetcom i Kupiec #1

Ostatnio udało mi się zakwalifikować do kampanii Streetcom i Kupiec dotyczącej Owsianek "Coś na ząb". Gdy dostałam e-mail o tym, że otrzymam paczkę bardzo się ucieszyłam, ponieważ owsianki są bardzo często u mnie na śniadanie. Jednak martwiłam się troszeczkę o skład owsianki, jednak co będziecie mogli zobaczyć na przykładowym opakowaniu, że prezentuje się on całkiem w porządku.
Tak wyglądało całe pudełko, jest ono dość  sporych rozmiarów. A co zawierało?
A oto jego zwartość. Prawda że wygląda imponująco?

Paczka zawierała 28 owsianek (część dla mnie a część do rekomendacji znajomym) w 7 różnych smakach.
Do tego dostałam 18 ulotek dla znajomych i "przewodnik Ambasadora" dla mnie.
Następnego dnia zaczęłam testowanie od smaku gruszkowego. Owsianka bardzo mi zasmakowała, ponieważ nie smakowała sztucznie, czuć było wysokiej jakości płatki owsiane. Jedyne do czego mogę się przyczepić to mała ilość owoców, jednakże ich smak był całkiem dobrze wyczuwalny.
Kilka opakowań już rozdałam swoim znajomym, którzy zazwyczaj nie mają czasu na przygotowanie sobie pełnowartościowego śniadania a tu 3 minuty i gotowe. Są zachwyceni smakami.
Jeśli chodzi o skład to prezentuje się on tak

Myślę że jeszcze będzie post na temat tej kampanii, jednakże będzie to już recenzja podsumowująca całą akcję.

25 komentarzy:

  1. jestem ciekawa podsumowania ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. owsianka to nie moj smak, wole waniliowy ryz na mleku ale masz zapasy z glodu nie zginiesz hihih Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo, że za owsianką nie przepadam to te owocowe smaki mogłyby mnie trochę przekonać. Super sprawa z tą kampanią!


    www.little-crazy-dreams.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak szczerze za owsiankami nie przepadam, ale jak zobaczyłam, że masz gruszkową to aż chyba sobię kupię :3

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam owsiankę, ale nic nie zastąpi mi tej domowej, własnoręcznie robionej :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że domowa jest lepsza, jednakże nie zawsze mam czas na jej wykonanie. Dlatego taka owsianka gotowa jest dobrym rozwiązaniem na zdrowe śniadanie gdy nie mamy czasu

      Usuń
  6. Samo opakowanie zachęca, a to, że jest gruszkowa to już w ogóle :D

    http://po-prostu-karola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą owsiankę w domu ( truskawkową ) i muszę ją w końcu zrobić:) Pozdrawiam cieplutko ! Jeśli tylko masz ochotę zajrzeć na mojego bloga to zapraszam :) Mile widziane komentarze i obserwacje :) Ja się odwdzięczę !
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jadłam kiedyś te owsianki.
    Dobre są ale szału nie ma. Czasami zjem, ale i tak wolę zrobić sama.
    http://chwila-smaku.blogspot.com/
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubie owsiankę, ale wolę ja sama przygotowywać!
    Bardzo ładny i przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy :)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz w komentarzu pod

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej owsianki lubie w lato ! Gdy jest duzo owocow i samemu przygotowac ! Pychaa;))
    http://agnieszka-agaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę zazdroszczę ci! Ja tak uwielbiam owsianki! Musisz koniecznie dodać post podsumowujący z recenzją kochana!
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :*
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  12. One są takie pyszne ! Ciekawa sytuacja z tą kampanią ! :)

    http://ptysiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam owsianki, szczególnie te smakowe i przekonałaś mnie by je kupić, bo smaki są bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię owsianki i czekam na podsumowanie :)
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Owsianki mniam !! ciekawy post :)
    pozdraawiam
    zapraszam do mnie; olgaostalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O, gratuluję takiej smacznej przekąski w ramach współpracy :)
    http://supcarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale zrobiłaś mi smakę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na Twoją opinie ;)

    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na Twoją opinie ;)

    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluje współpracy :)
    może obs za obs?
    daj znać w komentarzu u mnie na blogu :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń