czwartek, 16 kwietnia 2015

Moja pielęgnacja włosów

Dziś chciałabym Wam pokazać jak wygląda moja aktualna pielęgnacja włosów.

Swoje włosy myję średnio co dwa dni, z chęcią myłabym je rzadziej lecz niestety należą do tych przetłuszczających się więc jest to konieczne.

Zaczynam  oczywiście od umycia głowy. Aktualnie używam szamponu do włosów z firmy Chantal. Jest to szampon ProSalon Professional o zapachu kokosowym, ma pojemność jednego litra. Szampon kupiłam w Hebe za około 17 złotych. Jednak czekam aż się skończy bo jestem z niego średnio zadowolona. Mam wrażenie, że po umyciu moje włosy są strasznie suche. Jak widać na zdjęciu nie zostało mi go wiele :)


 Po umyciu włosów szamponem raz na dwa mycia stosuje maskę do włosów z firmy Kallos. Jest to maska Keratin. Ma bardzo ładny zapach. Maska sprawia, że włosy są bardzo miękkie i nie mam problemów z rozczesaniem włosów, co bez niej często jest sporym problemem. Kupiona w Hebe za około 10-12 złotych (pojemność 1l). Jej  następcą będzie maska bananowa, której zapach ostatnio mnie powalił (oczywiście pozytywnie).



Gdy nie używam maski to po myciu włosów to używam odżywki w sprayu Gliss Kur Hair Rapair Milion Gloss. Sprawia, że włosy są bardziej miękkie i przyjemne w dotyku.


Niestety moje włosy suszę suszarką, ale staram się od tego odzwyczajać. Po wysuszeniu  włosów do połowy wcieram w moje włosy olejek.





A teraz mam pytanie do Was. Jaki olej możecie mi polecić do włosów? Chciałabym zacząć olejować włosy, bo mimo tego, że moje włosy należą do tych przetłuszczających się to końcówki moich włosów są suche. Co polecicie?




7 komentarzy:

  1. Wszystko zależy od typu włosów, ale ja używam oliwy z oliwek i oleju lnianego, sprawdzają się świetnie. Spróbuj też zmienić szampon na bardziej delikatny, bez SLS itd. U mnie to zdziałało cuda:)
    +No i są jeszcze płukanki haha. Powodzenia :)

    http://baby-twinny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tą maskę z firmy Kallos i bardzo dobrze mi się sprawdzała.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle dobrych rzeczy słyszałam o tej masce z Kallosa, że muszę w końcu ją sobie kupić, bo cena niska, a wszyscy polecają ;D

    zaobserwowałam kochana, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła, ale oczywiście do niczego nie namawiam :* zostawiam link do siebie i życzę miłego dnia <3
    donutworrybehappy.blogspot.com ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Używalam kiedys tej maski z Kallosa i bardzo dobrze mi się sprawdziła ;)
    Fajna notka!

    autographsandthoughts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam odżywkę z Kallosa :)! Genialna jest
    Zaobserwowałam i zapraszam Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę wypróbować tą maske :) masz super bloga :) bardzo ciekawy post
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz mojego bloga :)
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń