niedziela, 12 kwietnia 2015

Common White Girl Tag

Dziś mam dla Was dość stary, ale bardzo znany tak. Jeśli chcecie zróbcie ten Tag także u siebie na blogu :)

1. Ulubiony napój ze Starbucksa?
Nie mam go u siebie w mieście ale jeśli już miałabym się zdecydować to było by to Raspberry lub Mango Blended Juice

2. Ile czasu zajmuje przygotowanie Ci się rano?
To zależy co muszę zrobić ale myślę że tak około godzinki. W tym mam zjedzenie śniadania, umycie głowy, makijaż i wyjście z psem. Ale jeśli zaśpię i praktycznie nie mam na nic czasu to potrafię się wyrobić w 15 minut.

3. Ile selfie robisz dziennie?
Mało robię sobie zdjęć. Ale jeśli mam taką potrzebę to koło 10 zdjęć.

4. Ile masz obserwatorów i zdjęć na Instagramie?
Na Instagramie blogowym 10 zdjęć i 128 obserwujących. Link :)

5. Używasz zwrotów "LOL" i "OMG" na głos?

OMG jeszcze może by się zdarzyło ale LOL nie :)

6. Czy nosisz jedną rzecz po kilka razy?
Zależy w jakim sensie. Jeśli kilka dni pod rząd to zazwyczaj nie, chociaż zdarza mi się czasem spodnie tak nosić. A jeśli chodzi ogólnie. To jasne że tak. Nie kupuję ciuchów po to żeby po jednym użyciu je wywalić

7. Czy jesteś rasistką?
Nie. Jestem tolerancyjną osobą, bo to że ktoś przykładowo ma inny kolor skóry to nie znaczy to że on/ona jest gorszy/a. Jest to taka sama osoba jak my. Spróbuj sobie wyobrazić jak ty byś się poczuł w takiej sytuacji.

8. Ile masz tweetów?
Nie mam Twittera :)

9. Instagram vs Twitter vs Tumblr?
Jako że nie posiadam pozostałych to wybieram to co mam czyli Instagrama :)

10. Jak spędzasz większość swojego czasu?
Siedząc przed komputerem lub spędzając czas z chłopakiem. Czasami zdarza się jakieś spotkanie z przyjaciółką

11. Kto jest twoim ulubionym YouTuberem?

Aktualnie jest to chyba: Olciiak, Littlemooonster96, GlamPaula, Alissvlogchannel, i Ssarusska

12. Jak często malujesz paznokcie?

Ostatnio bardzo rzadko, bo staram się o nie trochę zadbać malując odżywką Eveline

13. Jesteś zakupoholiczką?
Chyba nie. Ostatnio kupuję coś jak czegoś potrzebuję.

14. Ile razy oglądałaś "Wredne dziewczyny"?
Pierwszą część pewnie z 7 razy a drugą z 3. I obie części według mnie są świetne.

15. Czy posiadasz dużo ciuchów?
Teoretycznie mam zawaloną całą szafkę po brzegi ale jeśli już mam coś założyć to muszę długo zastanowić się co to ma być. Chyba czas na wymianę zawartości szafki :)

16. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Nie powiem zdarza mi się ale bardzo rzadko. Chyba że naprawdę ładnie wygląda.

17. Robisz makijaż codziennie?

Ostatnio staram się codziennie malować, chyba że wiem że nigdzie nie będę wychodziła z domu.

18. Jakie są twoje oceny w szkole?

Jestem na ostatnim roku studiów, ale uczyłam się całkiem dobrze jak chodziłam jeszcze do szkoły.

19. Jak często stylizujesz swoje włosy?

Prawie w ogóle. Ostatnio moją ulubioną fryzurą jest zwykła kitka. Ale jeśli mam je stylizować to najczęściej jest to prostowanie włosów.

20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?

Oj zdecydowanie nie :) Ale chyba nikt z Nas tak nie ma że zawsze wygląda super.
 
 

3 komentarze:

  1. Ciekawe odpowiedzi.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe i mądre odpowiedzi :)

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, no chyba nikt zawsze nie wygląda wyjściowo :D w końcu czasami trzeba zrobić sobie dzień odpoczynku :D zapraszam do mnie www.iknowtheuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń