sobota, 11 kwietnia 2015

Test: Matowe paznokcie z Golden Rose

Hejka:)
Ostatnio bardzo podobają mi się matowe paznokcie. Jednak kupować każdy matowy lakier z osobna jest troszkę nie opłacalne, dlatego szukałam czegoś za pomocą czego używając zwykłego lakieru będę miała szansę uzyskać efekt matu.
Taki matowy utwardzacz znalazłam jakiś czas temu na wyspie firmy Golden Rose. Miałam okazję go przetestować i uważam że sprawdza się bardzo fajnie jak za takie niewielkie pieniądze. Kupiłam go za 8,50zł.
Jak należy używać tego produktu? Bardzo prosto. Malujemy swoje paznokcie zwykłym lakierem, w moim przypadku był to lakier z Miss Sporty w brzoskwiniowym kolorze. Po czym po całkowitym wyschnięciu przeciągamy nasze paznokcie warstwą top coat'u.
Efekt na paznokciach utrzymuję się około 3 dni. Co uważam za całkiem dobry wynik. 
Do wykonania użyłam:
Paznokcie przed nałożeniem matowego utwardzacza wyglądały tak:
Zaś po nałożeniu i odczekaniu około minuty:





Dajcie znać czy podoba Wam się taki efekt. Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu i być może stanie się on jednym z moich ulubieńców kwietnia.


10 komentarzy:

  1. Efekt jest piękny muszę wypróbować :)
    http://maja-kwiatkowska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Super notka! ;)
    Efekt znakomity! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Super wyszły! Piękny kolorek :) Chętnie wypróbuję kiedyś ten lakier.

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja swój matowy top coat z MySecret dorwałam za 3,50 zł na promocji :) używam go bardzo często, uwielbiam efekt jaki daje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny efekt i dobrze, że tyle sie utrzymuję. Ja mam dwa lakiery matowe z golden rose i się tak długo nie utrzymują i matewe już na drugi dzień nie są :/
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny efekt! Wlasnie potrzebuje czegos co mi zmatowi lakiery! Aktualnie mam faze i palam miloscia do kazdego rodzaju matowego lakieru! ;)

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja szczerze mowiac nie lubie matowych lakierow, wole blyszczace lub perflowe :)
    klaudiett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się taki efekt, może na próbę kupię sobie taki matowy top coat?

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń