poniedziałek, 6 kwietnia 2015

TAG Ekstremalne Scenariusze

Dziś trochę lżejszy post i będzie to uwielbiany przeze mnie tag: Ekstremalne Scenariusze. Nad następnym postem będę musiała trochę popracować, dlatego ten będzie trochę inny.
1. Musisz pozbyć się wszystkich swoich podkładów i możesz zatrzymać tylko 1 z wyższej półki i 1 z drogeryjnych - które to będą?
Nigdy nie miałam jeszcze podkładu z najwyższej półki więc ciężko mi powiedzieć dlatego powiem dwa drogeryjne ale jeden droższy a drugi tańszy. Pierwszy byłby to Healthy mix z Bourjois. Uwielbiam ten podkład. Jak dla mnie ma dobre krycie oraz piękny zapach. Drugim podkładem byłby Bell Hypoallergenic Mat&Cover Make-up. Bardzo fajne krycie i zmatowienie skóry za niewielkie pieniądze.

2. Idziesz na rozmowę o pracę i pani przeprowadzająca rozmowę ma szminkę na zębach - mówisz jej o tym czy unikasz tematu?

Chyba bym nie powiedziała. Jednak to rozmowa o pracę więc nie wypadało by zwracać takich uwag tej osobie.

3. Masz zły humor/ czujesz się nieswojo i chcesz sobie poprawić humor - jaką pomadkę nałożysz żeby poczuć się piękniejszą?

Mogłaby to być pomadka z MACa ale jako że żadnej jeszcze nie posiadam to wybrałabym albo pomadkę z Rimmela Lasting Finish by Kate w wersji matowej w kolorze 101.

4. Cofasz się na 1 dzień do swoich lat nastoletnich - co zmieniłabyś w swoim makijażu i fryzurze?
Na pewno bym miała fryzurę bardziej dopasowaną do mojego wyglądu, do mojej twarzy. A co do makijażu to na pewno bardziej dobrany podkład :)

5. Prosisz fryzjera o obcięcie włosów do ramion a'la Pixie Lott, ale fryzjer źle Cię zrozumiał i obciął Ci włosy na chłopaka (pixie cut) Co robisz?
a) Uśmiechasz sie, dziękujesz a po wyjściu dzwonisz do mamy rozhisteryzowana.
b) Wybuchasz płaczem i sytuacja robi się niezręczna.
c) Skarżysz się managerowi i żądasz zwrotu pieniędzy.

Myślę że jeśli by taka sytuacja już się zdarzyła w co wątpię to myślę że poszłabym do menadżera i poprosiła o zwrot. Jednak wątpię że by się zdarzyła bo zawsze kontroluję sytuację :)

6. Twój przyjaciel/przyjaciółka robi Ci niespodziankę i zaprasza na 4-dniowy wyjazd za miasto. Masz 1 godzinę żeby się spakować - którą paletę 'do wszystkiego' spakujesz do kosmetyczki
?
Jako takiej palety do wszystkiego nie posiadam ale jeśli chodzi o cienie do powiek i ewentualnie brwi to była by to Oh so special ze Sleeka w której jestem zakochana i jest moim absolutnym ulubieńcem.

7. Okradziono Twój dom - nie martw się, wszyscy są bezpieczni, ale włamywacz splądrował Twoją toaletkę. O który produkt martwisz się najbardziej i masz nadzieję że nie został skradziony?

Sprawdziłabym czy są moje perfumy Lancome La vie est belle

8. Twoja koleżanka pożycza od Ciebie kosmetyki i oddaje je w okropnym stanie. Co robisz?
a) Udajesz że nie zauważyłaś/ że nic się nie stało.
b) Prosisz żeby odkupiła zniszczony produkt
c) Po kryjomu robisz to samo z jej kosmetykami

Rzadko kiedy pożyczam komuś kosmetyki ale myślę że poprosiłabym żeby kupiła to co zniszczyła a jeśli by nie chciała to nie była by już moją koleżanką


To wszystkie pytania należące do tego TAGu. Mam nadzieję że zrobicie go u siebie.

6 komentarzy:

  1. Nienawidzę, kiedy już dodaję komentarz, a tu się okazuje, ze muszę go pisać drugi raz. -,-"
    Cóż...
    W 1-szym nie musiałabym wybierać, bo i tak nie używam a w drugim postąpiłabym tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notatka ! Zapraszam liczne na kom. igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha - zabawne te pytania :p ja również uwielbiam oh so special :p a w kwestii tego o co najbardziej bym się bała to o tusz i podkład bo to moje najcenniejsze skarby bez których się nie obejdę :p
    Jeśli chodzi o podkłady hm... healthy mix jest okey ale z racji moich problemów ze skórą staram się nie używać drogeryjnych. Mój number one to Lancome Teint Miracle :D piękny rozświetlony efekt młodej zadbanej cery

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz spotykam sie z tym tagiem, świetne odpowiedz haha :D
    http://luuvmy.blogspot.com/2015/04/suprise-suprise.html

    OdpowiedzUsuń