niedziela, 5 kwietnia 2015

Dwutygodniowy test odżywki Eveline 8w1- początek #1

Dzisiaj zaczynam mój test odżywki do paznokci Eveline 8w1. Moje paznokcie od dłuższego czasu są kruche i rozdwajające się, jednak nigdy nie mogłam doprowadzić ich do dobrego stanu. Ostatnio wpadła w moje ręce bardzo popularna i ceniona ze swojego działania odżywka i postanowiłam zacząć jej używać według ulotki czyli malujemy przez 3 dni, następnie cała warstwa musi być zmyta i następnie podobnie jak wcześniej. Zawsze używałam jej jako bazy pod lakier do paznokci, co nie przynosiło pożądanego efektu i stanu moich paznokci.

















Więc dziś ruszam z moim testem odżywki.
Moje paznokcie w tej chwili wyglądają tak:
Kolejna notka z testu pojawi się w niedzielę i będzie to podsumowanie jednego tygodnia stosowania odżywki.





12 komentarzy:

  1. Stosuję i jestem bardzo zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie efekt się pojawił po regularnym stosowaniu pod lakier lub samodzielnie (2 warstwy) przez 1,5 miesiąca. Niestety ostatnio jakoś przestała mnie zadowalać i testuję odżywkę Diamond z Golden Rose. :)
    Pozdrawiam świątecznie ^^

    www.moje-holizmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam właśnie że ta odżywka jest całkiem dobra. Jak Eveline nie pomoże to może na ta się skuszę

      Usuń
    2. W ogóle odżywki i lakiery z Golden Rose są świetne i szczerze je polecam ;)
      http://opowiadaniabykaja.blogspot.com/

      Usuń
  3. Chyba kupię, mam straszne paznokcie :((
    Mój blog - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice blog. Follow to follow. Let us follow eachother? Come and leave a comment on my blog:)

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  5. moja koleżanka ma taką odżywkę i jest z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje paznokcie też nie są w bardzo dobrym stanie, czekam na opinie! :*
    http://unusualwhiterose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. równiez mam i jest boska :D!_______________________________________________________________________________________________________________________________
    Każdy komentarz to mega motywacja :)! http://modolivem.blogspot.com/2015/04/wielkanocny-kacik-2-ootd.html (Nie wymieniam się obs-obs ani tym podobne)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki tej odżywce zapuściłam długie i mocne pazurki. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta odywka tylko sprawia pozory dobrej i efektywnej. Nawet nasza pani profesor ostrzegala nas przed jej szkodliwym dzialaniem ( studiuje kosmetologie ). W jej skladzie sa bardzo szkodliwe substancje, ktore moga doprowadzic nawet to grzybicy paznokcia.

    OdpowiedzUsuń