sobota, 4 kwietnia 2015

Moje paletki ze Sleek'a- Storm i Oh so special

Dziś postanowiłam Wam pokazać moje paletki cieni firmy Sleek. Niestety firma nie jest dostępna stacjonarnie w Polsce, ale spokojnie możecie znaleźć te paletki na sklepach internetowych. Między innymi firmę tą posiada sklep cocolita.pl . Cienie kosztują około 40złotych, jednak za tą cenę mamy 12 dobrej jakości cieni, więc nie jest ona specjalnie wygórowana.
Pierwszą swoją paletkę jaką nabyłam była Storm, tą zamówiłam właśnie poprzez sklep internetowy. Paleta posiada zarówno cienie perłowe jak i matowe. Kolory należą do bardziej ciemnych, więc nie koniecznie nadadzą one się na co dzień.Choć oczywiście da się z nich stworzyć codzienny makijaż
Paleta prezentuje się tak:


 Zrobiłam także  zdjęcia tego jak kolory prezentują się na skórze.



Kolejną paletą jaką posiadam jest Oh so special. Podczas pobytu w Hiszpanii w wakacje gdy zobaczyłam szafę ze Sleek'a stwierdziłąm że coś muszę kupić i padło właśnie na tą paletę. Tutaj kolory moim zdaniem są bardziej na makijaże codzienne, chociaż też nadaje się na mocniejszy make-up. Jak można zobaczyć niektóre cienie pojawiają się w obydwu paletach, ale mi to nie przeszkadza. 

A kolory na ręce prezentują się tak:



Moim zdaniem pigmentacja jest bardzo dobra. Wszystkim polecam te cienie. Ja czaję się na jeszcze jedną paletę Sleek Au naturel.
Dajcie koniecznie znać czy macie jakieś kosmetyki z tej firmy.

12 komentarzy:

  1. Kiedyś chciałam się skusić na właśnie tą paletę, ale nie byłam pewna jak będą prezentowały się kolory na skórze, i czy cienie będą wydajne. Teraz na pewno zamówię sobie po świętach coś z firmy Sleek.
    Pozdrawiam <3
    http://wszystkocozechcesz01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o ciemne kolory jest to jedne przejechanie palcem po cieniach więc pigmentacja jest bardzo dobra :) Chociaż troszkę popracować trzeba z najjaśniejszymi kolorami, ale to jest oczywiste :)

      Usuń
  2. świetne kolory, muszę ją wypróbować :)

    Bardzo ładny i przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te kolory.
    http://polowcia--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie świetne, super kolory :*
    obs/obs?
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3 jeśli tak, napisz mi to twojego bloga polecę w następnym poście i zaobserwuje:) (wszystko sprawdzam, kto kliknął) więc liczę na uczciwość i się odwdzięczę, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. super się prezentuje ta paletka, mam zamiar kupić :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te paletki :) Obserwuję i zapraszam

    dlaniejdlaniego007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam au naturel, to była moja pierwsza paletka i pierwszy poważny kosmetyk. Całkiem udane są te cienie, dobry pigment i tak dalej. Niektóre są gorsze, niektóre lepsze.
    Podoba mi się ten różowy, ale jak pomyślę o mojej kolekcji cieni, to odechciewa mi się kolejnego wydawania pieniędzy. :P Następnym razem inwestuję z paletkę z MUR.

    http://zaklinaczka-slow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 3 paletki Sleek. Na oku mam jeszcze Garden of Eden. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Garden of Eden jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń